De monteur

Onze monteurs komen natuurlijk graag bij je langs. Of het nu is om je producten te installeren of bij storingen. En extra service zoals het verbeteren van je wifi-netwerk en het leggen van een kabel voor een tweede televisie doet hij ook.

Deze werkzaamheden doen we voor je

Installatie

Gratis

Tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.

 
 

Extra service bij installatie

15,-

per kwartier

Als de monteur er toch is… helpt hij graag met andere klussen. Denk aan je tweede televisie of het trekken van kabels naar de slaapkamer. 

 
 

Storing

Gratis*

Signaal niet goed? Internetproblemen? Onze monteur komt het graag verhelpen. 

*Bekijk de uitzonderingen.

  • Lost problemen op in ons netwerk (bijvoorbeeld in de wijkkast)

  • Vervangt defecte Ziggo apparatuur

  • 28 dagen garantie op de werkzaamheden
  • Kabelproblemen

  • Problemen met randapparatuur (zoals splitters en signaalversterkers)

 
 

 

Problemen in huis

50,-

per bezoek

Het probleem kan op verschillende plekken zitten. De monteur bekijkt waar. Een reparatie aan het Ziggo netwerk en aan onze apparatuur is natuurlijk altijd kosteloos.

 
 

Extra service

40,-

Starttarief*

Als je extra hulp nodig hebt van Ziggo, dan kunnen we je helpen met een monteur. Deze monteur zorgt dat alles helemaal naar wens werkt. 

*Voor het eerste half uur betaal je 40,- en daarna 15,- per kwartier.

 
 

Maak een afspraak

Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste Ziggo telefoonaansluiting) of via 0900 – 1884 (normaal tarief). Elke dag van 8.00 tot 22.00 uur. Dan maken we samen een afspraak. De monteur kan op alle dagen van de week, behalve op zondag. En vaak al binnen enkele dagen vanaf het moment dat je belt. Ook kun je zelf een dagdeel kiezen dat het beste uitkomt: tussen 8.00 en 13.00 uur, of in de middag tussen 12.00 en 18.00 uur. Een half uurtje voordat hij komt, stuurt hij een sms zodat je weet wanneer hij precies komt.

Maak een afspraak

Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste Ziggo telefoonaansluiting) of via 0900 – 1884 (normaal tarief). Elke dag van 8.00 tot 22.00 uur.

De monteur kan op alle dagen van de week, behalve op zondag. En vaak al binnen enkele dagen vanaf het moment dat je belt. Ook kun je zelf een dagdeel kiezen dat het beste uitkomt: tussen 8.00 en 13.00 uur, of in de middag tussen 12.00 en 18.00 uur.

Of... vind een online oplossing

Installatiegarantie

Als je verhuisd bent, of nieuw bij ons, plannen we graag een monteur. Gratis.

Installatiegarantie

 
 

Zelf oplossen

Veel problemen los je met onze hulp zelf op. We hebben hiervoor stappenplannen gemaakt.

Online Klantenservice

 
 

Service van Ziggo

Hulp nodig? Dan zijn we er. Online, telefonisch en bij je in huis.

Onze service