De monteur

Onze monteurs komen graag bij je langs. Of het nu is om je nieuwe producten te installeren of om te helpen bij storingen. En hulp nodig met andere Ziggo producten en diensten? Geen probleem!

Dit doet de monteur voor jou

In onderstaand overzicht kun je zien welke services er zijn, wat deze inhouden en wat de eventuele kosten zijn. Wel zo duidelijk!

Installatie

Gratis

Krijg je nieuwe apparatuur van ons, ga je verhuizen of word je onze klant? Dan zorgen we dat internet, tv en bellen moeiteloos opstart. We noemen dat de Ziggo Installatiegarantie.

Deze garantie geldt tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.

 
 

Extra service bij installatie

15,-

per kwartier

Als de monteur er toch is… helpt hij graag met andere klussen. Denk aan je tweede televisie of het trekken van kabels naar de slaapkamer. 

 
 

Storing in huis

50,-

per bezoek

Beeld niet goed? Internetproblemen? De monteur bekijkt waar de storing vandaan komt.

 
 

Storing in netwerk

Gratis

Problemen met je Ziggo Netwerk of Ziggo Apparatuur? Onze monteur komt het graag verhelpen.

  • Lost problemen op in ons netwerk (bijvoorbeeld in de wijkkast)

  • Vervangt defecte Ziggo apparatuur

  • 28 dagen garantie op de werkzaamheden
  • 2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal

  • Kabelproblemen in huis

  • Problemen met randapparatuur

 
 

Extra service

40,-

Starttarief*

Als je extra hulp nodig hebt met Ziggo producten en diensten, dan helpen we je ook. Deze monteur zorgt dat alles helemaal naar wens werkt.

*Het eerste half uur betaal je 40,- en daarna 15,- per kwartier.

 
 

Beheer zelf gemakkelijk je afspraak

Maak een afspraak

Bel tussen 8.00 tot 22.00 uur de klantenservice om een afspraak te maken:

  • 1200 vanaf je vaste Ziggo telefoonaansluiting (gratis)
  • 0900 – 1884 (normaal tarief)

Je kunt zelf kiezen wanneer de monteur komt: tussen 8.00 en 13.00 uur of tussen 12.00 en 18.00 uur.

 
 

Afspraak wijzigen of annuleren

Heb je een afspraak gemaakt maar komt er toch iets tussen? Verzet dan je afspraak via Mijn Ziggo of bel de klantenservice. Doe dit zo snel mogelijk.

Ben je niet thuis als de monteur komt?
Dan berekenen we €35,- (voorrijkosten en arbeidsloon) aan je door. Dit bedrag komt op je maandelijkse factuur van Ziggo. 

 
 

Je hebt een afspraak gemaakt. En nu?

Voordat de monteur langs komt, kun je een aantal dingen doen zodat hij sneller aan de slag kan:

  • Zorg voor voldoende werkruimte rondom de kabelaansluiting. Je vindt de aansluiting meestal in de meterkast van je woning.
  • De monteur heeft een stopcontact nodig binnen een straal van 1,5 meter van het punt waar de kabel je woning binnenkomt. Is deze niet aanwezig? Zorg er dan voor dat je een verlengsnoer in huis hebt.

Zodra de monteur naar je onderweg is , stuurt hij je een sms! Zo ben je helemaal op de hoogte en klaar voor zijn bezoek.

746x240_as_ks-installeren

Zelf oplossen?

Je kan het probleem vaak zelf oplossen, met een klein beetje hulp.

 
 
 
 
746x240_as_ks_televisie

Opnieuw instellen

Werkt je digitale ontvanger niet meer zoals je gewend bent?

 
 
 
 
746x240_as_visual_service

Klantenservice

Hulp nodig? Dan zijn we er. Online, telefonisch en bij je in huis.